Noa Premium care

Kupnjom bilo kojeg modela NOA pametnog telefona iz Element serije osigurani ste punim pokrićem u trajanju od 12 mjeseci.1

NOA Premium servis

Korisnici s aktivnom NOA premium care uslugom dobivaju prioritetni status u servisu, čime se jamči 48 sati od odobravanja popravka do završetka servisa.2

Sigurni, bez obzira na sve

Veoma se ponosimo sa korisnosti i sa čvrstoćom NOA pametnih telefona, no u slučajevima kada stvari pođu po zlu možete biti sigurni da ćemo biti tu da otklonimo najgore.

Uvijek uz vas

Nesreće će se uvijek događati, te jedino što možemo napraviti je odlučiti kako dalje. Sada, sa NOA premium care garancijom od 12 mjeseci možete biti sigurni da ćemo biti uz Vas.

Opći uvjeti

Opći uvjeti su trenutačno dostupni na slijedećim jezicima:

English, Hrvatski

Vrijedi od 01.03.2018.

Što je točno NOA PREMIUM CARE?

NOA 12 mjesečna premium care garancija je rješenje koje obuhvaća sve uređaje u Element seriji NOA pametnih telefona. Pokriva naponska oštećenja, elementarne nepogode (poplave, požari), fizička oštećenja te oštećenja nastala nepažnjom korisnika (padovi na tvrde površine prolivene tekućine itd.), uz franšizu određenu općim uvjetima. Pročitajte više u Općim Uvjetima.

2Što je NOA PREMIUM servis?

Vrijeme popravka uređaja podrazumijeva vrijeme rada servisera, odnosno kreće od dostave uređaja u servis i odobravanja popravka unutar okvira PCWE usluge, te završava obavještavanjem korisnika o završenom servisu. Eventualne konzultacije i čekanja npr. na odgovor kupca ne spadaju u vrijeme popravka.

Kupi NOA Element smartphone

Kupnjom smartphone uređaja iz NOA ELEMENT serije uživate pogodnost NOA PREMIUM CARE usluge.

Za ostvarenje, nije potrebna dodatna aktivacija niti registracija uređaja.

1

POKRIVENI ŠTETNI DOGAĐAJI

Ukoliko se Vašem uređaju dogodi:

  • Mehanička šteta nastala padom
  • Šteta nastala padom u vodu
  • Šteta uzrokovana prenaponom

Ne brinite, NOA PREMIUM CARE dolazi u pomoć!

2

PRIJAVI ŠTETU PUTEM WEB OBRASCA

Nastalu štetu prijavi unutar 10 dana putem jednostavnog obrasca na poveznici PRIJAVA.

Uz podatke o okolnostima i vrsti štete biti će potrebna i kopija računa.

3

PREDAJ UREĐAJ U OVLAŠTENI SERVIS

Prema dobivenim uputama predajte uređaj u najbliži ovlašteni servis.

Nakon pregleda uređaja biti ćete obavješteni o prihvatu NOA PREMIUM CARE usluge te o iznosu samopridržaja.

4

UŽIVAJ I DALJE U SVOM NOA SMARTFONU

Uskoro stiže obavijest o završetku servisa!

Preuzimte svoj NOA ELEMENT smartfon na dogovorenoj lokaciji i nastavite ga koristiti. !

Ovaj put pripazite malo više :)

5

NOA PREMIUM CARE / Izvod iz općih uvjeta

pokriveni štetni slučajevi
  • kratkim spojem, nadstrujom ili prenaponom i neposrednim djelovanjem električne energije zbog zemljospoja, kratkog spoja ili prenapona
  • podnaponom, električnim nabojem, elektromagnetskim smetnjama
  • implozijom ili drugim djelovanjem pri podtlaku
  • požarom, udarom groma, eksplozijom, udarom ili padom zrakoplova, njegovih dijelova ili njegovog tereta, kao i sporim izgaranjem, tinjanjem, paljenjem, žarenjem ili implozijom te gašenjem požara
  • padom uređaja, odnosno udarcem u tvrdu podlogu
  • djelovanjem mehaničke sile svih vrsta predmeta
  • djelovanjem vode ili vlage, izuzev atmosferskih padalina

Napomena

Troškovi dostave i transporta nisu pokriveni ovom uslugom.

Štetu je potrebno prijaviti unutar 10 dana od njenog nastanka.

Sigurni, bez obzira na sve

Ostvarite pogodnosti iz NOA Premium Care usluge kroz par jednostavnih koraka!

Prijava štete pokrivene NOA

Prijavite štetu na vašem NOA Element uređaju ispunjavanjem jednostavne web forme.

Prijavi štetu